: : SAYANG semuanya : :

Sunday 17 April 2011

aku di-TAG lagi ( CONTEST ALYA-AKU DAN ALAM)

at Sunday, April 17, 2011
salam sejahtera dan salam satu Malaysia.

wahh~ tengok tajuk je da macam cerita senario je, kena Tag dan sekarang, aku di Tag lagi. haa. kalau kena tag lagi lepas ni, maka muncullah topik, lagi-lagi TAG. aahaha~ :) memandangkan aku di Tag dan contest ni sangat membuka minat aku untuk menyertainya, maka aku secara besar hatinya ingin menyertai pertandingan ini. :)

tepuk tangan untuk diri sendiri.

-_____________-"

semenjak nak exam ni, mulut aku tak berhenti bercakap. walaupun mulut tak bersuara tapi tangan pantas memainkan peranan. mungkin ini salah satu faktor bila aku sedang gelabah dan tidak tenteram. 

aku di TAG sekali lagi oleh orang yang sama, iaitu Mira Sazuki. cik Mira ni nampaknya sudah mula mencintai aku dari jarak jauh. haha. tak memutus-mutus menyebut namaku dibibir dan dihatinya. ahaha~ :P thanks dear. 

contest ni nama dia Contest Alya: Aku dan Alam. untuk join, klik ini. 

biasa lah kalau masuk pertandingan mesti ada syarat-syarat. ok, jom check syarat-syarat dah dipenuhi ke belum!

1. mesti menjadi follower Alya. ()
2. buat satu entry pasal contest ni. jangan lupa letak banner dan link kan terus dengan blog Alya. ()
3. buat tajuk entry - CONTEST ALYA: AKU DAN ALAM ()
4. letakkan gambar yang bertemakan alam semulajadi, contohnya gambar dekat sawah padi ke, gunung ganang ke, sungai, etc dan yang paling penting, gambar korang mesti TERPACAK kat situ.()
5. contest terbatal jika peserta bawah 30orang! ()
6. tarikh tutup 30 April 2011. ()
7. Tag pada 5 orang dan pastikan mereka tahu mereka di TAG. ()
8. Letakkan URL entry pasal contest ni pada comment box di bawah. jangan letak pada shoutbox! ()

ok. done! gambar tak masuk lagi. kena pilih yang terbaik ni. :p haha.


dan gambar yang aku pertaruhkan ialah...................


:) semoga berjaya YANA.

chaiyok2! haha

ok la semua, doakan kejayaan yana and copp!! lupa na tag orang! ahaha.

orang yang sangat bertuah itu ialah:






dah. :) sudah la..selamat JOIN semua!

byebye


16 celoteh:

Unknown on 17 April 2011 at 13:52 said...

oMG..tag i !!motif?haha..thanks,,nanti i wat k..maw study dulu

DiyanaMukhtar on 17 April 2011 at 13:55 said...

rozuan: hahaha~ :) ok.. anda bertuah! :P selamat study~

Mira on 17 April 2011 at 14:23 said...

ok, aku tahu kat mane. genting eh? eh? hee

DiyanaMukhtar on 17 April 2011 at 14:23 said...

bukan.. hahaha~ dekat Bangi je.. :)

ieka cyg on 17 April 2011 at 16:30 said...

oh.ditagged.moshi moshi (:

DiyanaMukhtar on 17 April 2011 at 18:51 said...

:) join2..

nabila izyani on 17 April 2011 at 21:30 said...

OMK.. hahaha..
gud luck yana =)

DiyanaMukhtar on 17 April 2011 at 22:00 said...

hahaha.. good luck for u too belly2.. :)

jeBateja on 18 April 2011 at 08:25 said...

wahhh...lawa lah hang kat kebun bunga tu.....kalau hang terjun tiruk kat pokok bunga tu...lagik hensem...ahakz

DiyanaMukhtar on 18 April 2011 at 12:27 said...

hahaha.. :) aku xna la uat camtu, nanti Shah Rukh Khan offer aku berlakon jadi Hero.. payah.. hahaha :P

deeya on 18 April 2011 at 13:05 said...

chumelnye kamu .. gud luck dear ! :)

DiyanaMukhtar on 18 April 2011 at 15:33 said...

time kasih dear.. :)

Belog Sambal Belacan on 18 April 2011 at 20:19 said...

singgah d sini

http://akutetapaku85.blogspot.com/

DiyanaMukhtar on 18 April 2011 at 20:35 said...

thanks aku tetap aku.. :)

Miera Egoiz on 20 April 2011 at 23:21 said...

xnk join..sbb msti xkn mng hahah

DiyanaMukhtar on 20 April 2011 at 23:50 said...

adeyhhh~ =.='' belum cuba belum tau meyhhh~ huu..

 

: : Nur Diyana Mukhtar : : Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei