: : SAYANG semuanya : :

Tuesday 26 April 2011

sesuai SANGAT la tu!

at Tuesday, April 26, 2011
salam sejahtera dan salam petang.

aku kembali lagi setelah merasakan kehabiskan peperiksaan aku, walaupun sebenarnya masih ada 1 paper yang menunggu pada hari jumaat. bila tgk roommate tersayang kemas-kemas barang, aku jadi xsemangat nak belajar. rasa na kemas jugak, tapi malas. hikhik~ lagipun...........

aku ada beberapa hari lagi kat sini, kalau kemas nanti, susah jugak hidup. jadi biarlah dulu. aras aku pun semakin galak menyimpan barang-barang dalam stor, aku meramalkan keadaan kat sini akan terus sunyi dan aku harus bersiap sedia untuk tidak ke tandas pada waktu malam! hahaha.

bukan apaa...

dulu aku ni xder la penakut sangat.. just kalau da sakit sgt kan perut tu, redah je laa, kul berapa pun kan.. tapi sejak roommate aku cerita something kat aku, aku terus gabra dan sekarang lak musim org da makin galak balik rumah, lagilah aku cuak! =.=''

korang na dengar ke cte pe? ok la, aku cerita cepat cepat..

camni, minggu study week haritu, roomate aku bangun la awal sebab na study. dia cakap dalam kul4 na dekat kul5. then dia pun g la toilet, na basuh muka, kasi segar sikit. lepas cuci muka, rasa na masuk jamban laak.. dia pun masuk laa.. tengah2 dalam jamban tu, dia dengar pintu tandas hujung ditutup. dia pun cakap dalam hati,

"yes.. ada teman.. xder la cuak sangat"

tapi yang peliknya diam je.. xder bunyi orang bukak air ke apa ke.. dia pun keluar, tengok masih tertutup.. dia malas na cakap, dia pun balik la bilik.. keluar-keluar daripada tandas tu, tetibe bunyi flush.. tapi xder lak bunyi air ke apa ke.. so......

haa..paham x? tapi aku malas na cakap pape.. mungkin amoi ke dalam tu, sebab xpakai air kan? haa~ ntah laa.. 

tapi..

walaupun kita da cakap camtu, bila masuk toilet tu, teringat-ingat la jugak kan? haa~ biasalah tu.. :p

btw, mengenai tajuk di atas ni bukan sal apa-apa pun.. tadi aku tengah galak meng'on-line'kan diri aku, aku pun dapat call.. sekali dapat panggilan interview dekat GSC-Alamanda. aku pun horreaayhh laa~ Interview je pun, hek eleehh tu pun na happy macam dapat kerja. 

ehh.. suka hati aku lahh... -_______________-"

kalau la aku dapat kerja tu, alhamdulillah lah sebab aku rasa persekitaran cmtu sangatlah sesuai dengan aku yang kaki wayang ni. at least xder la nanti keja aku malas kan? mungkin aku akan lebih bersemangat! :) ahahaha~



esok petang interview dijalankan, so kawan-kawan blogger sekalian, WISH ME LUCK!!! :D aku berharap dapat kerja ni.. sebab aku da penat cari keje part-time.. banyak cakap kat form ada part-time tapi sebenarnya dia na full-time je.. aiceeyhhh~ 

-______________________-"

tak pe..tak pe..tak pe.. aku cari keje lain sampai dapat.. hehe..

oklah semua.. sekali lagi.. doakan aku k? :D thanks thanks..

byebye

35 celoteh:

ayied farid on 26 April 2011 at 15:57 said...

selamat berjaya untuk esok...ada harapan tengok movie free la pasni...hehe..:)

DiyanaMukhtar on 26 April 2011 at 15:59 said...

farid, xmungkin! hahahaha.. ingat tu bapak i punya ke?

nabila izyani on 26 April 2011 at 16:14 said...

hari2 laa ang negok wayang kan..
ea nak diskaun boleh..hahha
gudluck yana =)

DiyanaMukhtar on 26 April 2011 at 16:15 said...

bella, member2 aku charge extra bukan lagi muraaahh! hahahahaha :P thanks baby

Mira on 26 April 2011 at 16:28 said...

wehh, abis kau tk balik perak ke??

DiyanaMukhtar on 26 April 2011 at 16:35 said...

aku balik laa.. tapi bpe hari je.. kan ada shortsem.. huu~

En Hazwan & Cik Syazz on 26 April 2011 at 17:35 said...

best giler dah nk hbs paper
bru nk start sok
huu

-wan-

Unknown on 26 April 2011 at 17:54 said...

good luck,wah bestnya dpt keje

DiyanaMukhtar on 26 April 2011 at 19:51 said...

wan, ye ke? waahhh~ lambatnyaa.. kitaorang da tiga minggu da berperang.. hehe.. selamat berperang.. :)

DiyanaMukhtar on 26 April 2011 at 19:51 said...

rozuan, haha~ insyaallah.. belum dapat lagi.. baru panggil interview je.. :)

juju juya on 26 April 2011 at 21:00 said...

zura ngn arip pon ade ingt nk kje kt gsc alamanda...maklum la duit da kurang ni,short sem lagi..tp mak zura xbg plak...arip jela yg kne kje..btw..gud luck k...:)

Amoi on 26 April 2011 at 21:32 said...

kerja kat GSC ke nanti?

DiyanaMukhtar on 26 April 2011 at 21:47 said...

juya, oo ye ke? patut la dia tnye yana.. hehe.. pau je arip.. xpayah keje.. hakhak.. :) thanks dear..

DiyanaMukhtar on 26 April 2011 at 21:48 said...

amoi, xsure lagi.. baru panggil interview.. :)

arep yg hensem dari farid on 26 April 2011 at 21:50 said...

gud luck!! nanti nak keje sana gak laa. haha. leh aku tumpang ko. jimat duit aku. hahahahahahahahahahah *gelak sambil guleng2

DiyanaMukhtar on 26 April 2011 at 21:52 said...

arep, hahahaha.. da sehat la tu sampai mampu gelak guling2.. :P hahahah

juju juya on 26 April 2011 at 22:06 said...

yana..pau arep 1 kemestian..huhuhuh..da siap wt wishlist da k..hhahaahahhaa..zura nk kje sb nk bli mcm2 la..last xpat plax..so,arep la jadi mangsa..

arep yg kurang hensem dari farid kamil on 26 April 2011 at 22:09 said...

yana, aku tak sehat sebab nak exam susah je. haha. habis xm sehat la. haha.

DiyanaMukhtar on 26 April 2011 at 23:16 said...

juya, hahaha~ kalau xpau kat bf, bukan gf nama nya.. haha.. (ampun arip,aku hanya jujur) hahaha..

DiyanaMukhtar on 26 April 2011 at 23:16 said...

arif, xpa.. aku paham sgt da ang.. agagaga~ kata kawan 1 kos.. :p

THE GREEN on 27 April 2011 at 03:39 said...

salam diyana...

thanx 4 comment kat blog saya..dtg la slalu...

DiyanaMukhtar on 27 April 2011 at 09:32 said...

blade edge, ok.. insyaallah.. :)

jeBateja on 27 April 2011 at 10:02 said...

waka...waka...penakut rupanya....err..den pun sama...tapi kat singapore ni...hantu takut dgn org kot....ahakz...

wehhh..jgn lupa tiket free kalau hang dpt keja kat alamanda nanti....wajip tu....err..tukau dgn puding..ok?

beloghakimy on 27 April 2011 at 10:33 said...

kak tiket red riding hood 2.. saya nak couple seat dekat row R ye.. hahaha...

DiyanaMukhtar on 27 April 2011 at 10:47 said...

jebateja, amboi! hahahaa.. :) antu takut ngan ang ke? :p doakan aku dapat keja tu..

DiyanaMukhtar on 27 April 2011 at 10:47 said...

kimy, baik2.. semuanya rm40! hahahaha

deeya on 27 April 2011 at 13:44 said...

lepas ni nak masuk toilet ker kene baca doa dulu pastu langkah kaki kiri ..

erm ~ GSC ?? yesh ! tolong dapatkan tiket free buat akak yer .. ngeh3 !!

gud luck taw dear ! ^___^

wahida on 27 April 2011 at 13:57 said...

gud luck dik!!

jeBateja on 27 April 2011 at 15:46 said...

DIYANA - antu takut dgn aku..?...mana ada...selalu dia muncul kan diri...kat singapore je tak...sebab depa tak de pasport...sangkut kat imegresen....ahakz...


tiket free....NOTED...

DiyanaMukhtar on 27 April 2011 at 16:25 said...

deeya, hahaha.. ok2.. :) hurmm.. thanks!

DiyanaMukhtar on 27 April 2011 at 16:25 said...

wahida, time kasih.... :D

DiyanaMukhtar on 27 April 2011 at 16:25 said...

jebateja, ye ke? jangan riak sgt.. nanti jadi macam hantu kak limah kunk.. :P hahaha

Far8 budak baik on 27 April 2011 at 21:07 said...

hahaha..mesti barang kau byk sgt ni kn..sape suroh pastu..
bukit broga tu memang best..
ak pi awl pagi..
pastu tgk sunset..
lawa knnn pehhh

DiyanaMukhtar on 27 April 2011 at 21:54 said...

far8, hahahaha.. sagt banyak.. 1 trip xmuat.. bhahahaha.. tau xpe.. aku pun g awal pagi gak.. memang jiwang.. :D

En Hazwan & Cik Syazz on 8 June 2011 at 23:07 said...

nanti kite jumpe lagi ye.ehem2.hehehe

 

: : Nur Diyana Mukhtar : : Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei