: : SAYANG semuanya : :

Sunday 24 April 2011

semua orang dah habis exam? urgh!

at Sunday, April 24, 2011
salam sejahtera dan salam perpaduan.

sedang aku asyik bergembira dan menghitung hari untuk pulang ke rumah, aku dikejutkan dengan pengakuan beberapa sahabat yang mengatakan mereka sudahpun berada di rumah? aku pun, WHAT???!!!!! you kidding me or i'm just joking? haha. 

-____________________________-"

officially, itu sudah menjadi salah satu tanda punca stress aku. while everyone is now watching TV at home, without NO regret, and me, here sitting at KOLEJ and studying. haha.. moreover, i'm still got two PAPERs to face to.. ahahaha..

tapi..tapi..tapi..

xpe, it's ok.. YANA, ambillah itu sebagai cabaran dan study lah. pulun jangan tak pulun. banyak lagi masa untuk lepak, masa untuk study je da tak de, sedar x? sila sedar! (suara dari sebelah kanan)

:)

selalunya sebelum ni, aku antara pelajar yang akan habis awal exam. exam aku sebelum-sebelum ni pun just memakan masa dalam 2 minggu, tapi paper nya semuanya dekat-dekat. cuma sem ni agak baru sikit, dimana paper aku semua jarak jauh-jauh, lepas tu makan masa selama 3 minggu. 

dan..dan..dan..

sem ni menjadi sedikit kebanggaan kepada aku bila akulah pelajar yang membuka tirai minggu-minggu peperiksaaan dan akulah juga pelajar yang menutup tirai peperiksaan. waahh! satu penghargaan giteww~ hahaha. :D

budak aras aku pun ramai yang da balik, sekarang ni best sikit sebab da xpayah na berebut masuk tandas untuk mandi, ntah kenapa ada beberapa orang budak tu, aku rasa senior, mandinya SANGAT SANGAT TERAMAT lama. aku pernah tunggu lebih setengah JAM.

kadang-kadang aku cuba untuk mandi selama tu jugak, tapi tak boleh, paling lama aku le setengah jam je. tu pun rasa da cukup suci daa. korang pernah mandi berejam gak ke? ce share ce share.. :)

apa-apa pun, walaupun korang da habis exam ke, tengah bercuti ke, ngah cari keje part-time ke, nga basuh baju ke, doa-doakan la aku yang sedang ingin berperang dengan 2 paper lagi ni haa.. dipermudahkan segala pembelajaran dan diperkuatkan daya ingatan. Insyaallah.

hurm.. paper yang aku bakal tempuhi ialah:

1. Investment 
2. Financial Institution Management

luck luck for me and all my majoring friends. :) May God with us.

haa.. ni aku selitkan gambar buku sikit, kasi naik semangat! :)

okay la, cukup sampai sini dulu update aku kali ni, aku nak g study dekat McD lak, sebab tu je tempat yang mampu untuk menaikkan semangat study aku. kalau aku duk bilik, aku xle study, sebab na tidur je, tapi kalau aku g library, aku tidur jugak, sebab sejuk sangat and sunyi habis. so kalau itu je tempat yang mampu untuk naikkan nafsu study aku, bek aku pergi atau aku akan jahanamkan kedua paper penting tu. kan? haha.

callo bette people, byebye.

12 celoteh:

ayied farid on 24 April 2011 at 12:45 said...

selamat menghadapi peperiksaan..study leklok utk 2paper lg ni..

milzamghazali on 24 April 2011 at 12:48 said...

kita serupaaaaaaaaaaa =_="

DiyanaMukhtar on 24 April 2011 at 12:48 said...

farid, kamu juga.. insyaallah.. :)

DiyanaMukhtar on 24 April 2011 at 12:49 said...

milzam, ye ke? hahaha. :) moh le kita uat party lepas habis exam, kasi org lain dengki.. agaga

nabila izyani on 24 April 2011 at 13:21 said...

2 paper di mmgu2 terakhir.. memang sesak nafas meyh..

aku rse senior tu sental daki kat blik air kot.. ataupun dye perasan dye puteri bunian, sibuk nak bersiram lama2..haha

Adam Afiq Masyhura on 24 April 2011 at 14:12 said...

gudluck yana..t tapau kat aku fries ke..chicken mcdeluxe ke..=)

zacky786 on 24 April 2011 at 15:35 said...

gud luck yana ~!

DiyanaMukhtar on 24 April 2011 at 19:35 said...

bella, hahaha~ tau xpe.. sesak gile kot! :P agaga.. senior aku memang puteri.. puteri raja mana ntah..

DiyanaMukhtar on 24 April 2011 at 19:35 said...

afiq, ada da ni.. mai la amik! :P hahaha

DiyanaMukhtar on 24 April 2011 at 19:35 said...

zacky, thanks! :D

beloghakimy on 24 April 2011 at 22:10 said...

exam je kot.. mudah sangat.. hahahaha

DiyanaMukhtar on 24 April 2011 at 22:13 said...

kimy, memang senang sangattt.. hahaha.. :'(

 

: : Nur Diyana Mukhtar : : Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei