: : SAYANG semuanya : :

Saturday 23 April 2011

PAUL

at Saturday, April 23, 2011
salam sejahtera dan salam perpaduan.

hari ni aku melepak sesaje, adeyhh~ rasa penat gila badan ni sampai tidur sampai tengah hari, lepas tu layan movie sambil golek-golek di atas katil aku yang sangat empuk ni. haha. :)

aku belek punya belek harddisk aku ni, aku baru teringat ada satu movie yang aku da download bulan lepas tapi tak tengok lagi, so aku pun pe lagi, pasang! cerita yang aku tengok ni tajuk dia PAUL, hurmm~ aku check dekat page GSC tadi, tak keluar lagi kat wayang sini, mungkin akan keluar bulan depan.


aku berminat tengok cite ni pun sebab ter'usya' trailer waktu aku tengok wayang dekat KLCC dulu. aku predict cite ni ala-ala lawak sengal sikit. :)

well, jalan cite dia biasa-biasa je. PAUL seorang/seekor, aku pun xtau ALIEN tu descibe as se apa. tapi PAUL ni macam kita-kita je, macam manusia. gila-gila, yang bestnya siap nyanyi-nyanyi, menari and hisap rokok bagai. then, ada bergaduh mulut ngan perempuan. haha. siyes lawak. pelakon-pelakon dalam cite ni memang best-best and sengal-sengal. ada sorang penyiasat ni macam gay sikit, bila rumah meletup, dia yang menyorok belakang kite sambil jerit-jerit. ahaha~ memang tak bole blah.

rating aku bagi 4.5/5. patut ditonton dan apa yang aku suka cte ni ialah PAUL mempunyai mata yang sangat besar dan menawan. aku memang suka orang mata besar sebenarnya, sebab nampak cute. :)

apa-apa pun, macam biasa, aku xna cte panjang-panjang sal jalan cte dia, nanti xsuspen lagi korang nak tengok. na kasi sinopsis pun korang le search kat google tu haa. anyway, kalau sapa yang suka cite yang sempoi2, lawak, boleh la pegi tengok kat wayang ataupun download je. lambat sgt keluar kat wayang tu kan? hurmm~

:)

selamat menonton semua.

byebye

8 celoteh:

ayied farid on 23 April 2011 at 16:13 said...

i pn suka yang mata besar dan bulat..hehe

DiyanaMukhtar on 23 April 2011 at 16:13 said...

farid, oo yeayh? ;p haha

Unknown on 23 April 2011 at 16:57 said...

AMBOI FARID,NGORAT KAT SINI YER..HAHA.. SERIUSLY BULAN DEPAN,TUNGGU JE LA..HUHU..CAM BEST JE..PAUL SI MATA BESAR DAN MENAWAN

DiyanaMukhtar on 23 April 2011 at 17:14 said...

wan, haar.. dalam belasan2 cmtu.. :) haha.. selamat menonton..

adwafarahin on 23 April 2011 at 20:54 said...

da lama rupanya aku x tgk wayang..hahah LOOSER adwa

DiyanaMukhtar on 23 April 2011 at 21:00 said...

adwa, perhh! boleh ke tak tgk wayang? aku ni kaki wayang wee.. ase gelisah je kalau da lama xtgk wayang.. =.=''

Far8 budak baik on 25 April 2011 at 10:41 said...

hahaha kalau susah sgt stduy tu..
makan je buku tuu..
hahaha =p

DiyanaMukhtar on 25 April 2011 at 11:27 said...

bernas nya idea tu.. kalau la le makan buku tu.. :(

 

: : Nur Diyana Mukhtar : : Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei