: : SAYANG semuanya : :

Tuesday 26 April 2011

the ROOMMATE

at Tuesday, April 26, 2011
salam sejahtera dan salam perpaduan.

kembali lagi dengan aku bersama movie review. :) wahh~ sejak 2 menjak ni, kuat benor ye aku nonton movie? haa.. sebenarnya ni memang aktiviti favourite aku sejak aku lepas SPM. aku memang tak suka ketinggalan bab bab movie, bab lain xpe. at least, aku leh buat muka innocent sikit. ahaha~

-__________________-"

balik balik je exam Investment petang tadi, aku pun bukak satu movie ni. yang aku baru habis download 2 hari lepas. tajuknya THE ROOMMATE. filem ni pun tengah ditayangkan di wayang berhampiran. mula-mula aku ada ajak cik mamat, tengok cte ni kat wayang, tapi bila da sengkek-sengkek gini, batal je la hasrat tu, download free and tgk free je laa. :)


cerita ni mengisahkan sepasang roomamate, yang baru berjumpa dan sangat rapat.heroin pelik kenapa lah roomate dia ni concern sgt dekat dia and sampai marah bila balik bilik lambat. mula-mula dia xsyak apa-apa yang pelik, mungkin roommate dia ni terlampau sayangkan dia, tapi bila roomate dia ni makin pelik dan menggerunkan, beliau cuba selidik. bila da selidik tu, baru la dia tau, yang roomate dia ni macam mental sikit. hikhik~

seram gak cte ni. buat aku takut untuk berhadapan dengan roomate baru tahun3 nanti. dah la lain kolej, da confirm2 lain roomate gak. siimmpaaaaannnggg~~~

-___________________________________-"

bukan la seram yang seram tu, just rasa risau kalau benda ni berlaku dekat diri sendiri, sebab perkara ni tak mustahil babe. fuhh~ tiup kiri, tiup kanan, doa dijauhkan.


apa-pun, kalau aku dapat ni sebagai roommate aku, aku pun mungkin akan jadi macam roommate dia ni, tetibe mental. mana tak nya, HOT wwooooooo!! sayang ketat ketat! :P hahahaa.

apa pun, rating aku bagi just 4/5. bukan sebab bosan, tak. cerita ni menarik untuk ditonton, jalan cerita ok, xbanyak buang masa, tak mengarut, just untuk tengok kat wayang tu, agak rugi sikit laa.. sebab cerita ni, cerita biasa-biasa je. 

jadi, boleh lah download and tonton cte ni. :) insyaallah, kepada yang perempuan perempuan tu, korang akan telan air liur 2 3 kali sebab berada dalam keadaan menggerunkan. haha. :D just what me and my roommate does. optss..

ROOMMATE! hahaa.

ok la, itu je review aku kali ni. :D

salam, byebye

12 celoteh:

ayied farid on 26 April 2011 at 01:09 said...

moga2 ia xberlaku pada kamu..:)

DiyanaMukhtar on 26 April 2011 at 01:15 said...

farid, insyaallah.. :) aminn~

Miera Egoiz on 26 April 2011 at 02:31 said...

kte da ade cte ni..tpi xtgk2 pn g...tkut...:)

Unknown on 26 April 2011 at 02:46 said...

tgk trailer cam best je..roomate..try tgk roomate anda..jgn takut..haha

DiyanaMukhtar on 26 April 2011 at 08:46 said...

mia, xder pe benda pun.. tnye wana.. dia tgk je ngan aku haa.. :)

DiyanaMukhtar on 26 April 2011 at 08:46 said...

wan, tgk trailer macam cte hantu.. haha :)

milzamghazali on 26 April 2011 at 09:54 said...

aku nak roomate yg cun macam awek atas tu boleh? miahahaha. =D

DiyanaMukhtar on 26 April 2011 at 11:24 said...

milzam, buleyh2.. ang na bpe org? hahaha

Far8 budak baik on 26 April 2011 at 12:20 said...

best ea cerita ni...
aku nk tgk gak hari tu..
tapi penunggu istana pilihan hati
haha..
mmg best ar dpt rumate gitu..kih3

DiyanaMukhtar on 26 April 2011 at 12:49 said...

far8, best ke penunggu istana? haha~ best kan? aku xsalahkan roomate dia pun dalam hal ni.. :P

shudeshude on 26 April 2011 at 16:35 said...

i love her acting in Gossip Girl...

DiyanaMukhtar on 26 April 2011 at 16:40 said...

she's HOT.. :)

 

: : Nur Diyana Mukhtar : : Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei