: : SAYANG semuanya : :

Thursday 14 April 2011

malam mencari KETENANGAN

at Thursday, April 14, 2011
salam sejahtera dan salam satu malaysia.

sudah beberapa hari aku menghilangkan diri, menghanyutkan diri aku dengan exam, aku kembali. :) yippaa! erh, ahli follower bertambah laa.. terima kasih kepada semua yang menjadi follower aku dan aku sangat-sangat hargainya. :) keep in touch k?

btw, semalam aku ada paper kan? well, paper tu memang mengerikan sebab soalan dia sangat-sangatlah banyak dan rasa xcukup tangan na menulisnya. plus dengan hall yang sangat sejuk, jap nak caps lock, SEJUK!!!! ok daa.. :p hahaha

alhamdulillah masih menjawab semua soalan yang diberi dan biasalah aku ni memang suka menjawab, salah betul belakang cerita, janji aku jawab. tu lah kelebihan yang ada pada diri aku. aku akan jawab dan terus jawab. :p ok, aku patut berhenti sebelum orang naik meluat. hahaha.

balik exam aku tidur sampai maghrib! jangan ganggu sebab kalau aku lepas exam memang aku akan tidur sebab otak aku sangatlah penat berfikir dan memerah idea agar jawapan yang diberi menampakkan kepandaian aku ni. grr~ btw, malam tu aku keluar kejap bersama si dia dan si dia belanja tengok wayang. walaweyh! ingat senang ke? :p haha. terima kasih daun keladi.

memandangkan cik mamat tu mengidam ayam goreng, so paham-paham la tempat yang dituju. ahh ye, kami ke Alamanda, Putrajaya. mudah, cepat dan padat. kadang naik bosan jugak, tapi kalau na suruh pergi jauh-jauh tu, terasa malas lak.

 kalau da dapat makan, macam ni la rupanya.. xpandang kiri kanan daa~ orang amik gambar pun xperasan.. apa yang penting, MAKAN!

 ok gambar kedua still muka khusyuknyaa.. aku tengok je, dia buat xtau je~

 ok gambar ni lawak. korang nampak x kekhusyukkan dia makan? hahahaha. :)


filem yang kitaorang tengok ialah SOURCE CODE. kenapa pilih cte ni, satunya sebab HERO dia sangat hensem and jambu. yang kedua sebab macam menarik. macam la kan, tapi ternyata MEMANG menarik uolss! :) walaupun cte dia agak xmasuk akal, plus pening-pening sikit, tapi rasanya wajar untuk aku kasi 5bintang. waahhh~ :)

korang patut pergi tonton cte ni kat wayang. tak pun, download pun bole.. cte dia agak unik sikit. walaupun ada ala-ala cte Deja-vu. penah tgk x? cerita yang nak selamatkan ferry dari meletup tu....

apa-apa pun..

JAKE GYLLENHAAL...

I LOVE YOU!

-______________________________-"

sebelum masuk wayang, aku ngan cik mamat sempat la pose-pose sikit, amik gambar 10 20 keping. erkk~ yang kelakarnya, siap gaduh sebab gambar. ok fine, sangat mengarut. hahaha. :')

 ada orang senyum tak ikhlas. ase na cepuk je! =.=''

 .picture terbaik.

ni konon macam artis laa uollss! bila lagi na melaram. hahahaha. :) btw, aku akan perkukuhkan lagi skill bergambar aku. woww~ mana tau le part-time model ke? bhaha~ tingginya cita-cita.


tapi mungkin sebenarnya aku ni lebih pakar untuk mengambil gambar orang. gambar cik mamat atas ni, aku la yang tangkap. amacam? terbaik x? hahaha. :)

habis-habis tengok wayang, kitaorang terus balik sebab nak bangun pagi and study semula untuk paper minggu depan. :)

ok, cukup sampai disini aku update blog aku kali ni. semoga kita berjumpa lagi di alam maya ni.. 

bye bye. :)

8 celoteh:

ayied farid on 14 April 2011 at 17:13 said...

haish~ xadil ni...gmbar dye makan xada...dye lagi khusyuk mkn kot...:P

DiyanaMukhtar on 14 April 2011 at 17:13 said...

nipuuu jeeee encik mamat ni.. :) hahaha.. :P padan muka

ayied farid on 14 April 2011 at 17:19 said...

hehehe...btw...seronok menghabiskan masa dgn awak smlm...dan seronok tgk awak ketawa semula lepas gaduh smlm..:)

DiyanaMukhtar on 14 April 2011 at 19:36 said...

hahaha.. :) ssshhh~ diam2 je laaa.. :p

jeBateja on 14 April 2011 at 20:55 said...

wowowowowowowowowo....gaduh2 erk....ahakz....so nak sambung gaduh kat sini ke....sila....sila....den blah dulu.....ahakz

DiyanaMukhtar on 14 April 2011 at 21:07 said...

hahahaha~ :) ok, batu api

deeya on 15 April 2011 at 13:35 said...

yunk ! kamu suweeet sangat dengan itu mamat .. jgn nakal2 taw . p kawen cepat2 sane .. hahakz !!

neway , 1st time msuk sini .. dekat sidebar yg part sahabat sejati tuh , gmbar nom 4 ana ker ?? i mean ana atan ??

DiyanaMukhtar on 15 April 2011 at 14:22 said...

hehe.. thanks deeya..

azwana atan ke? haar.. kawan kamu ke? :)

 

: : Nur Diyana Mukhtar : : Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei